Sider

torsdag 20. desember 2012

Stranda

IMG_7806Hei alle sammen!

I dag har vi vært på stranda og kost oss. Jeg kjørte også vannscooter for første gang! Jeg satt ikke på den alene da, onkelen min var med, så byttet vi plass etterhvert. Det var veldig morsomt, men nesten mest morsomt å sitte på når onkel kjørte, siden han kjører jo en del fortere enn det jeg tørr å kjøre. 

I går var som sagt på marked igjen og selvfølgelig fant jeg meg noen småting. Under ser dere noen av de.IMG_7794

Jeg har også badet litt med døtrene til kusina mi i dag. Det er to kjempe søte jenter på som omtrent bare smiler og er fornøyde.IMG_7821 

 

 

 

 

 

¨

 

 

I kveld har vi vært på en bar som heter Baan Chang. Det er Nissa fra julemorgen som eier den og han spilte faktisk julemorgen sangen for oss. Det var veldig koselig og da fikk jeg litt julestemning.

- Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar