Sider

mandag 24. desember 2012

Julaften

IMG_8473Heisann!

Selv om alle kalendere og slikt sier at det er 24. desember i dag, føles det ikke helt sånn. Kan ikke si jeg har helt julestemning. I dag blåser det veldig, så det er litt store bølger. Senere i dag skal vi til farmor og farfar sin leilighet for å åpne litt julegaver og etter det skal vi ut å spise middag. Litt tradisjon må vi jo ha selv om dette er en annerledes jul. IMG_7894

Jeg og søsteren min pakket inn noen gaver i sta. Det er nok flest til de minste barna som er med, men jeg synes det er koselig at de får flere gaver selv om vi er i Thailand :)IMG_0200

Nå skal jeg ut og se om jeg kan få fikset neglene mine ett sted før vi skal dra til farmor og farfar. Igjen, GOD JUL TIL ALLE SAMMEN! Uansett hvor du og dine feirer jul i år.

- Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar