Sider

søndag 30. desember 2012

Båttur

IMG_8594Hei alle sammen!

Nå har jeg akkurat kommet tilbake fra den siste middagen her i Koh Samui. Kan ikke si jeg gleder meg til den 12 timers turen tilbake til Cha Am i morgen tidlig.

Tidligere i dag var vi på en herlig båttur. Det var veldig deilig med en hel dag på sjøen. Det første stoppet på turen i dag var på ett sted vi skulle snorkle. Jeg har aldri gjort det før, så jeg synes det var utrolig morsomt. Da jeg hadde hoppet ut i vannet kastet en av de som jobbet på båten ut mat til fiskene, og han kastet faktisk maten rett på meg. Derfor kom det masse fisk svømmende rett til meg og det var veldig gøy.  PTDC0001PTDC0036

 

 

 

 

I løpet at turen kjørte vi fordi en øy som blir kalt for ape-øya, rett og slett fordi den ser helt ut som en ape.

IMG_8641

Det siste vi gjorde på turen var nesten det morsomste, nemlig å kjøre tilbake. Det var mye bølger og vi satt helt foran på båten. Vi ble omtrent gjennomvåte både mamma, søsteren min og jeg. Man kan vel egentlig si at det var som å kjøre tømmerrenna i litt over 1 time.

Nå skal jeg snart legge meg, vi skal nemlig opp 6 i morgen tidlig. Er trist at jeg snart skal hjem fra dette, men gleder meg også veldig til å komme hjem til kjæresten min!

- Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar