Sider

mandag 10. desember 2012

Mer Disco Kid

Heisann!

Denne helgen var det årets danser, men det gikk ikke så bra denne konkurransen heller. Da er det bare å trene hardt å ta det igjen etter jul. Gratulerer masse til alle andre som gjorde det bra denne helgen!

Tenkte å vise litt flere bilder fra Englandsturen, så her kommer det tre bilder.IMG_0029IMG_0020 Jeg er selv med på alle tre.

 

 

 

 

 

 

                                                  Fineste Rose   :)                                                                    Den engelske babygutten Mark <3

DKKQDette bildet er fra scenen på konkurransen.
Før første runde måtte alle gå en og en ut på scenen og ned en trapp for å komme til dansegulvet.
Jeg synes det var ganske morsomt, det blir på en måte mye mer stas når det er sånn.

På onsdag skal jeg til Thailand med familien min. Det blir deilig å komme seg bort fra kulda her hjemme og inn i varmen der. Siden jeg skal bort skal jeg være med kjæresten min hele tiden de neste dagene :) Blir rart å være borte fra han i tre uker. Selv om det kanskje ikke er så lenge, synes jeg det er lenge nok å være uten han <3

Det er internett på de fleste hotellene vi skal bo på i Thailand så neste gang jeg blogger er jeg i varmen.

- Caroline

1 kommentar: