Sider

søndag 23. desember 2012

Shopping

Hei alle sammen!IMG_0199

I dag har jeg hatt en shopping dag med mamma og søsteren min. Vi var først på senteret i mange timer også var vi på ett marked en liten tur etter det. Fant meg som vanlig noe i dag også. Jeg kjøpte en t-skjorte, neglelakk, julegave til mamma og noen andre småting.

2012-12-23 19.08.43


 

 

 

 

 

 

 

 

Taxier i Thailand er ikke akkurat som i Norge for å si det sånn! På bildet til venstre ser dere “aircondition” i bilen vi satt i på vei tilbake fra Hua Hin. Ja, det er en vifte som er satt inn mellom setene. Følte litt at bilen kom til å falle fra hverandre også.

Nå ligger jeg og ser på Reisen til julestjernen (den gamle). Veldig koselig å se på litt julefilmer her nede. Det blir ikke jul uten denne filmen. Har sett den hvert år, så lenge jeg kan huske.
God jul alle sammen!

- Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar