Sider

onsdag 26. desember 2012

Pang!

Heisann!IMG_8622

I dag har jeg vært i min første ordentlige ulykke. Mamma, søsteren min og jeg skulle gå over veien, vi så oss for og bilen til høyre stoppet pent for oss og siden det ikke kom noen fra venstre begynte å gå over. Da vi nesten var på andre siden lå vi alle tre på bakken og skjønte faktisk ikke helt hva som skjedde. Det var da en moped som hadde kjørt rett på oss bakfra. Heldigvis gikk det bra med oss og vi fikk ingen varige skader, kun skrubbsår og blåmerker. Til venstre ser dere skrubbsåret mitt som er på ryggen. Jeg slo også leggen så jeg tror kanskje at det blir et stort blåmerke der. Vi har det bra alle sammen, men ser oss for omtrent 14 ganger før vi nå går over veien. Haha.

IMG_0218Tidligere i dag var jeg på stranda og solte meg og badet i store bølger. Det har vært veldig varmt i dag så badet etter maks en halvtime i solen. Var ikke så lenge på stranden heller siden vi gikk en lang tur da vi sto opp og fordi det var så varmt at vi ikke orket og ligge der så lenge. Det har vært en fin dag, men kanskje ikke fult så fin kveld.

Nå sitter jeg og slapper av i lobbyen før jeg skal legge meg :)

- Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar