Sider

søndag 30. desember 2012

Safari

IMG_8178Hei alle sammen!

I går var jeg på safari nesten hele dagen med pappa og søsteren min. Jeg følte meg heldigvis mye bedre og orket og være med på alt. Det første stoppet på turen var ved en mumifisert munk. IMG_8137

Det neste stoppet var elefantridning. Det gjorde jeg da jeg var her for 3 år siden også, men det fulgte med i turen vi var på, så da fikk jeg IMG_8347gjort det igjen. Etter det så vi på tre dyreshow. Det første var med elefanter som var veldig morsomt. De skulle ha opp rundt 10-15 personer som skulle ha tautrekking-konkurranse mot en av elefantene og da ble jeg med. Vi tapte selvfølgelig, haha.

Etter det var det apeshow og krokodilleshow. Apen var veldig søt, men showet var egentlig ikke så veldig morsomt. Krokodilleshowet derimot var gøy. De som styrte showet hadde både hender og hoder i gapet på krokodillene. IMG_8423

Da vi hadde sett alle showene dro vi opp til et fossefall. Det var veldig deilig å bade der fordi vannet var mye mer avkjølende enn på stranda eller i bassengene her nede. IMG_8473

Det siste stoppet var på et sted som heter Buddha secret garden. Det var egentlig en liten elv med mange statuer rundt. IMG_8507

Nå blir jeg snart hentet av en bil for i dag skal jeg på enda en tur. I dag med mamma og søsteren min.

- Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar