Sider

mandag 24. desember 2012

Jul

IMG_7983Hei alle sammen!

For første gang i mitt liv har jeg ikke spist julemat (ribbe, pinnekjøtt eller svinestek) på julaften. Det er egentlig veldig rart! Har feiret jul i Thailand en gang før, men da bodde vi i et eget hus og hadde med oss julemat. Uansett har det vært en fin dag med familien. De minste koste seg veldig med åpning av pakker. Jeg gjorde jo det selv også, fikk masse fint :)

 

IMG_8034

Vi fikk lov til å skyte ut konfetti med norske flagg på restauranten. Det ser dere på bildet til venstre.

Nå skal jeg straks sove og i morgen tidlig skal vi videre til enda ett nytt hotell. Der har vi ikke gratis internett så jeg vet ikke hvor ofte jeg får skrevet noe, men skal gjøre så godt jeg kan! :)

- Caroline

1 kommentar:

  1. For et blinkskudd av et bilde!!!
    Dere må ha god tur videre :)

    SvarSlett