Sider

mandag 31. desember 2012

2013

IMG_8677Hei alle sammen!

Nå har jeg akkurat vært på stranden og sett på fyrverkeri og “luftballonger”. Jeg vet ikke hva de heter så kaller de for det. Det er de som er på bildet under, sammen meg farmor, farfar og meg. Selv sendte jeg opp 2 ballonger med familien. IMG_8614IMG_8703

Det er så deilig og slippe og fryse når man ser på fyrverkeri. Det varer også mye lenger her og det er utrolig fint å stå og se på.

I morgen kveld/natt skal jeg hjem til Norge og hjem til verdens beste kjæreste igjen. Gleder meg veldig, selv om det har vært deilig å være her i varmen :)


Godt nytt år alle sammen! Håper dere har hatt ett supert år og at neste blir like bra eller kanskje bedre.

- Caroline

1 kommentar:

  1. Skulle bare si at det heter lanterner :)
    ser ut som du har kost deg på ferie. Selv synes jeg det virker litt rart å dra til varme strøk i jula, da skal det jo være kaldt og hvitt ute :P
    Godt nyttår!

    SvarSlett