Sider

lørdag 8. desember 2012

Nytt hus

IMG_0022Hei alle sammen!

I det siste har tiden gått sååå fort!  Jeg hadde en super tur til England. Rakk ikke å shoppe så veldig mye, men fikk kjøpt noen små gaver i tillegg til noen klesplagg og andre småting til meg selv. Dansing derimot fikk jeg se masse av, og da mener jeg virkelig fantastisk dansing. Det var utrolig morsomt å være i Blackpool Tower Ballroom igjen og se hvor mange flinke dansere det finnes. Det var også flere norske dansere som gjorde det bra og da er det jo kjempe morsomt å få være med å heie de frem. Jeg brukte jo også den nye drakta mi for første gang. Det er den jeg har på meg på bildet til høyre. Jeg er veldig fornøyd med den :)IMG_0039

Siden jeg kom hjem har jeg vært med kjæresten min, og vi laget pepperkakehus sammen. Uten noe mal, men det ble faktisk ganske fint. Jeg synes i hvert fall det ble et veldig koselig hus.

Nå skal jeg sove og i morgen(lørdag) og på søndag er det Årets Danser 2012!

Lykke til alle som skal danse denne helgen!

- Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar