Sider

tirsdag 25. desember 2012

Koh Samui

IMG_8096Hei alle sammen!

Etter 12 timer med taxi, buss og båt er vi endelig framme på øyen Koh Samui. Siden det var mørkt da vi kom fram har vi ikke fått sett helt hvordan det ser ut her, men hotellet er veldig fint.

Vi satt på båt i rundt fire timer, og det var ganske mye bølger og veldig veldig mange som kastet opp. Jeg blir så og si aldri sjøsyk, men i dag ble jeg faktisk det. Jeg ble egentlig ikke så veldig kvalm, mest svimmel. Vi rakk ikke å spise noe frokost, så fra 07:00-20:00 spiste jeg kun en sjokolade og litt potetgull. Det var kanskje ikke så rart at jeg ble dårlig. IMG_8081

Den siste timen på båten satt jeg ute på dekk og så på solnedgangen. Synes noen av bildene jeg tok ble ganske fine :) Til venstre ser dere ett av de.

Nå sitter jeg i lobbyen på hotellet, fordi det er bare her det er internett :) I morgen skal vi slappe av på stranda  og se oss litt mer rundt her.

- Caroline

2 kommentarer:

  1. ja hallo caroline,alles goed,beautiful down under sun !have a good time there xxx<3


    SvarSlett