Sider

søndag 16. desember 2012

Bangkok

Hei!IMG_0103

Nå ligger jeg på hotellet i Bangkok og skal straks sove.  Under ser dere utsikten fra rommet vårt. Bildet er litt dårlig fordi det er så mørkt, skal ta et bedre bilde i morgen når det er lyst ute :)

IMG_7642

IMG_0088

Siden flyet vårt gikk klokken fire i dag var vi bare på hotellet i Chiang Rai frem til vi ble hentet av en taxi. Jeg solte meg i noen timer mens jeg ventet.

I går var vi forresten innom Burma. Landsbyen som fadderbarnet vårt bor i ligger nemlig litt i Thailand og litt i Burma, så vi gikk faktisk fra Thailand til Burma i går. Det er jo litt morsomt synes jeg. Vi fikk også en kjempe søt tegning fra henne. Hun tegnet meg og Linnea (søsteren min).2012-12-16 12.49.57

Men nå sier jeg natta! I morgen skal vi på shopping og kanskje reise litt andre steder i Bangkok for å se på ting.

- Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar