Sider

lørdag 15. desember 2012

Mae Ai

Heisann!IMG_7495

I går dro vi fra Chiang Mai til Mae Ai, som var en 3 timers biltur, men vi brukte enda lenger tid fordi vi stoppet flere steder på veien. Det første stedet vi stoppet på var et tempel. Det neste stoppet var i en landsby med flere landsbyer på en måte, og i en av dem var “langhalsene” som jeg fortalte om. Her ser dere hvordan de ser ut med masse “ringer” for å strekke halsen så langt som mulig.

IMG_7567IMG_7595
Det siste stoppet vi hadde var på en tiger restaurant. Man kunne betale for å gå rundt å ta bilder med tigrene, men vi gjorde ikke det denne gangen fordi vi gjorde det da vi var her for tre år siden.

Etter mange timer kom vi fram til hotellet vi bodde på i natt. Jeg synes det var ett ganske morsomt hotell, men det var ikke så veldig flott. Her ser dere blant annet “senga” jeg sov på (det var en madrass som egentlig lå på gulvet, så jeg flyttet den på en tre “sofa”, som egentlig var altfor liten for madrassen). IMG_7602
IMG_7611Badet var også veldig spesielt, men jeg synes det var utrolig kult! Som dere ser er det bare stener på gulvet.

På hotellet var det også mange hunder som gikk rundt, og den ene fulgte etter oss helt til døra vår, så jeg ga den litt potetgull. Hundene var utrolig rolige og veldig kosete. Under ser dere bilder av noen av hundene.

IMG_0069IMG_7619

IMG_7617- Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar