Sider

søndag 21. oktober 2012

Man blir aldri for gammel

                              -til å lære noe nytt!

Hei alle sammen!IMG_4813

Denne helgen har jeg vært hos kjæresten min, jobbet litt og kost meg masse.

På torsdag var jeg på trening og da øvde vi litt på forskjellige “triks”. Jeg prøvde på noe jeg kunne en gang for flere år siden, og fikk det utrolig nok til! Selv i en alder av 20 kan man faktisk lære nye “turnetriks” eller hva jeg skal kalle det. For en stund siden lærte jeg meg også noe helt nytt som jeg aldri trodde jeg skulle få til. Altså slik jeg gjør på bildet til høyre. Selv om det ikke er perfekt er det en begynnelse og alle kan lære hvis de virkelig ønsker det!
Det ser kanskje ikke så vanskelig ut og mange synes sikkert ikke at det er det heller, men jeg synes det var gøy å få det til fordi jeg ikke synes det er så lett :)

Denne uken skal jeg også jobbe og på søndag er det endelig dansekonkurranse igjen. Gleder meg! Elsker å være på konkurranser, både for å danse, heie og se på alle andre :D

Som sagt har jeg ikke så veldig mye interessant å skrive om så om det er noe dere vil at jeg skal skrive om er det bare å komme med forslag.

- Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar