Sider

lørdag 27. oktober 2012

Konkurranseklar

IMG_5103


Heisann alle sammen!

Nå har jeg akkurat fikset neglene mine. Tror det er fjerde gang jeg har gjort det selv nå og blir mer for fornøyd hver gang. Til høyre ser dere resultatet og under ser dere hvordan neglene var før jeg begynte.IMG_5072

IMG_5079Det første jeg gjør er og klippe og file mine egne, deretter limer jeg på tippene som dere ser på bildet til venstre. Som dere ser er de veldig lange så jeg klipper de til den lengen jeg vil ha. Det siste jeg gjør er å ta på UV-gele og ha neglene under UV-lys. Det gjør jeg i tre omganger på hver hånd. På bildet under har jeg hånden inni UV-lampen min.IMG_5092

Grunnen til at jeg har støpt akkurat i dag er jo fordi det er dansekonkurranse i morgen. Jeg pleier egentlig bare å gjøre det når det er store konkurranser, men siden jeg ikke skulle noe i dag uansett hadde jeg lyst til å “pynte” meg litt ekstra.

Masse lykke til ALLE dansere som skal konkurrere i morgen!

- Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar