Sider

onsdag 17. oktober 2012

Jobb

2012-09-26 20.21.49


Hei alle sammen!

I går og i dag har jeg jobbet :)   Jeg rydder lageret på jobben til faren til kjæresten min. Jeg skal jobbe der hele denne uka og helt til det er ryddig egentlig. Deilig å ha noe å gjøre en stund.

Siden jeg “bare” har jobbet så har jeg ikke tatt noen spennende bilder. Derfor satt jeg inn et bilde av Laika, som er min og familien sin hund. Siden jeg bor i kjelleren kommer hun egentlig aldri ned på rommet mitt, men en dag jeg tok med meg toast ned kom hun fort etter <3 Hun er ganske stor, men hun er fortsatt kjempesøt.

Siden jeg kommer til å jobbe en del fremover gjør jeg ikke så mye spesielt å skrive om, men om det er noe dere vil at jeg skal skrive om så er det bare å komme med det.

- Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar