Sider

torsdag 11. oktober 2012

Kaker


Hei alle sammen!

For noen dager siden kjøpte jeg meg en ny bok, og jeg elsker den! Det er ikke en vanlig lesebok jeg snakker om, men Manuela (passion 4 baking) sin første bok, “Love, Manuela”. Jeg har hatt lyst på den lenge, og endelig fikk jeg kjøpt den. 
2012-10-07 22.28.362012-10-03 20.26.28
Hvis du er glad i å bake anbefaler jeg virkelig å ta en titt på bloggen hennes. Jeg har fått masse inspirasjon der og har bakt flere av kakene hun har delt der. Blant annet den på bildet til høyre, som jeg laget for litt over en uke siden, utrolig god! Det er denne kaken, med denne kremen.
IMG_4945IMG_4953
I dag har jeg bakt omtrent hele dagen. Jeg har laget en ganske stor kake som jeg synes ble veldig fin. Har selvfølgelig brukt oppskrifter fra “Love, Manuela” boken. I tillegg til at jeg har laget marshmellow-fondant som jeg har dekket kaken med.

Bildet av den ferdige kaken blir lagt ut på lørdag, fordi det er da den skal spises :)

- Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar