Sider

søndag 4. november 2012

Mer halloween

Heisann!IMG_5344

Til høyre ser dere kaken jeg bakte for fetteren min. Han ville ha en ekkel og blodig kake og det endte i denne kaken. Den ser kanskje ikke så god ut, men den er faktisk kjempe god. Det var også veldig morsomt og lage denne kaken nettopp fordi den ikke skal være så pen, derfor kunne jeg på en måte bare “kaste” den røde sausete blandingen over alt.

Ellers de siste dagene har jeg bare jobbet, trent og kost meg med kjæresten min.

I går spiste jeg også sushi for første gang i mitt liv, og jeg likte det faktisk litt. Jeg likte ikke alt, men de som var med laks var litt gode.

- Caroline

2 kommentarer:

  1. Hah, så kul den kaken var! :D hvordan lagde du øynene? er det marsipan?
    Smakte også sushi første gang for ikke så lenge siden faktisk, tenker det samme som deg om det :P

    SvarSlett
  2. Hehe, ja det er marsipan :) Pleier egentlig å lage marshmallow-fondant, men det tar så mye tid og krefter så denne gangen ble det enkelt med marsipan :)

    SvarSlett