Sider

lørdag 3. november 2012

Halloween

2012-10-31 20.06.05Hei alle sammen!

Som dere helt sikkert vet var det halloween på onsdag. Jeg var hos kjæresten min og fikk lyst til å bake litt. Derfor lagde jeg spindelvev muffins. Noe som ikke var så altfor lett da jeg ikke hadde tipper eller sprøyteposer til å ordne pynten med, men jeg synes fortsatt de ble litt søte.

2012-10-31 20.03.48

Det gikk fint å bruke sånne små fryseposer også, men det var en del vanskeligere.

Hadde ikke de ordentlige fargene mine heller og konditorfargen man kan kjøpe i alle matbutikker gir ikke så mye farge som Wilton’s pastafarger. Likevel ble fargen litt oransje-aktig da. De smakte også godt så da var jeg fornøyd.

I dag har jeg bakt en litt eklere kake som jeg legger ut bilde av i morgen eller på søndag.

- Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar